یکشنبه

سكس با زن شوهردار را كاری كثيف ميدانم اما چه كنم كه زن همسايه مون زيباست!

تجاوز را امری نكوهيده ميدانم اما تاكنون ده ها دختر را با وعده ی ازدواج …..!
سكس با زن شوهردار را كاری كثيف ميدانم اما چه كنم كه زن همسايه مون زيباست!
با صيغه مخالفم اما محض رضای خدا ماهی دو سه زن بدبخت و بيچاره را صيغه ميكنم!
دزدی را امری زشت و ناپسند ميدانم اما چه كنم كه اين چندر غاز حقوق، كفاف زندگی را نميدهد!
آدم دروغگو را تحمل نميكنم اما اما يه روده راست تو شكمم نيست!
از مردای بددل خوشم نمياد اما خودم كم مونده به همسرم جي پی اس وصل كنم!
از آدم های رشوه گير متنفرم اما خودم چپ و راست خلق الله! را سر كيسه ميكنم!
از كسانی كه از موقعيت شغلی شون سوء استفاده می كنند بيزارم اما تا زن مستاجرمون باهام رفيق نشد قرار دادشون رو تمديد نكردم!
رابطه دختر و پسر را خالی از اشكال ميدانم البته تا زمانی كه كسی سر وقت دختر خودم نياد!
از تملق و چاپلوسی بدم مياد اما واسه دو هزار تومان حقوق بيشتر، زيرآب عالم و آدم را ميزنم!
اينترنت و ماهواره را مخل بنيان خانواده ميدانم اما خودم ماهی چهل گيگ فيلم پورن دانلود ميكنم و از مشتريان پر و پا قرص ايكس ايكس ال هستم!
جمهوری اسلامی را ناقض آزادی معرفی ميكنم اما خوب ميدونم كه اين نظام واسه من ايده آل ترين نظام دنياست!
جلوی در و همسايه از مضرات مشروب خوری ميگويم حال آن كه شيوازی تگری در يخچال، مرا به سوی خود فرا ميخواند!

سقط جنين را خلاف مشيت الهی ميدانم اما خدا وكيلی، الله! جواب پدر فاطی خانم را ميدهد!؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر