پنجشنبه

سلطان شکر نطق فرمودند

پس از آنکه سلطان شکر ایران اقای مکار شیرازی مردم را از خوردن مرغ به دلیل گرانی این حیوان بی گناه منع کردند و فرمودند مرغ همان حیوانی است که از فرمان حضرت نوح سرپیچی کرد و سوار کشتی وی نشد و ایشان افزوده بودند که اصلا به خاطر  رفتار وقیحانه این حیوان ، خوردن آن مکروه است و اگر این موضوع باعث شود تا کشورهای غربی از جمله امریکا و اسرائیل آن را به مسئله سیاسی تبدیل کنند خوردن مرغ را حرام اعلام می کنم ، این بار در پی واکنش غیر قابل پیش بینی و کاملا عجیب به حمایت از مردم بر خواسته و دست به انتقاد از دولتمردان ایران زده وی در سخنرانی عجیب و قریب خود گفته است که این تورم و گرانی کم کم اعتراض مردم را در پی خواهد داشت و این امر پایه های نظام را که با خون دل محکم شده را سست می کند اما گویا وی فراموش کرده که پایه های نظام با خون جوانان محکم شده و همچنین برای مستحکم کردن این پایه ها جیب مردم ایران خالی شده و جیب لبنان و فلسطین امثال این کشورها پر شده است .
بنده به عنوان یک مخبر و طنز پرداز سیاسی احساس می کنم که اقای خایه منه ای جیر و مواجب این مکار شیرازی را قطع کرده که این بزدل شیر دل شده و دست به انتقاد زده .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر