به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی عصر يکشنبه در نشستی در رابطه مقابله با قاچاق سوخت و ارز با اشاره به کشف و انهدام لولههای انتقال سوخت و مخازن سوخت قاچاق در ساحل روستای گچين اين شهر، اظهار داشت: با همکاری دريابانی و نيروی انتظامی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه گچين شديم.
وی ادامه داد: قاچاقچيان با لولهگذاری در شش محور به طول ۱۰ کيلومتر در نوار ساحلی سوخت قاچاق را از طريق لولههای P.V.C به دريا منتقل و از طريق لنج سوخت را به خارج از کشور قاچاق میکردند.
مرادی در ادامه ضمن تقدير از تلاش دستگاههای اطلاعاتی و امنيتی از برنامههای گسترده دولت و عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.
فرماندار جديد بندرعباس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال ابراز داشت: در استان هرمزگان هماهنگی و همپوشانی قابل توجهی در بين دستگاههای مرتبط با مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد که اين امر سبب شده است، کشفيات خوبی را در استان داشته باشيم.
مرادی تاکيد کرد: با ايجاد نظارت و هماهنگی هر چه بيشتر قصد داريم در شهرستان در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگيريم.
يادآور میشود منطقه ساحل غربی شهر بندرعباس و شمال شهرستان بندر خمير که با شهرستان بندرعباس هممرز است، به عنوان مناطقی شناخته میشود، در بعد مقابله با قاچاق مورد توجه و تمرکز نيروهای مربوطه است.
پليس هرمزگان طی ماههای گذشته در قالب طرح محرم اقدام به پاکسازی و جمعآوری اقلام مورد استفاده قاچاق سوخت از منطقه گچين بندرعباس کرد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر