سه‌شنبه

دو فعال دانشجویی جهت گذراندن محکومیت به زندان تبریز منتقل شدند


آرش و سیاوش محمدی از فعالین دانشجویی تبریز برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندان تبریز منتقل شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این دو برادر از فعالین دانشجویی تبریز هستند که ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۰ از سوی ادارهٔ اطلاعات تبریز بازداشت شده و پس از تحمل ۶۶ روز بازداشت به قید وثیقه آزاد شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر