حسین رونقی ملکی در اثر وخامت وضعیت
جسمی، دیروز ۳۰ مهر به بیمارستان هاشمینژاد تهران منتقل شده است؛ اما در
نهایت بستری نشده و مجددا به زندان برگردانده شده است.
وی که بایستی در این دوران تحت درمان
پزشکی باشد، هنگام بازداشت در کمپ سرند مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و
سپس به زندان اوین منتقل گردید و رسیدگیهای پزشکی ضروری بر روی وی صورت
نگرفت.
تمام این مسائل موجب وخامت بیشتر وضعیت
جسمی حسین رونقی شده است و اکنون کلیههای وی دچار مشکل شده و صورت و بدن
وی متورم گشته و از تکرر ادرار و سوزش و درد شدید رنج میبرد.
این در شرایطی است که مقامات قضایی همچنان
از دادن مرخصی درمانی به وی امتناع میکنند و ادامه چنین روندی سلامت وی
را بشدت تهدید میکند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر