آخوند
مامولک ، صدیقی ، با بیان اینکه ، عبادت بدون پذیرش نظام، راه شیطان است
گفته:حضور آخوند برای سلامت روح مردم واجب و به مردم در تشخیص حق و باطل
کمک می کند.!این آخوند ملیجک سپس گفته:هم اکنون برای هر هزار نفر یک روحانی وجود ندارد در
حالی که اگر برای هر هزار نفر یک پزشک وجود نداشته باشد، مرتبا موضوع را
از نماینده مجلس یا وزیر پیگیری می کنیم چراکه وجود پزشک را برای سلامت جسم
خود لازم می بینیم ولی در مقابل، حساسیت لازم را برای سلامت روح خود
نداریم.به گزارش ایلنا، آخوند صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فقیه جامع الشرایط را امام زمان «عج» بعنوان پناهگاه جامعه معرفی کرده است، گفت: ولایت فقیه، رئیس جمهور نیست که با هر بادی تغییر جهت دهد.
او با اشاره به حوادث پس از انتخابات 1388 گفت: خطرناک ترین حادثه انقلاب اتفاقات همین سال بود؛ افرادی که زیر عبای امام "گنده" شده بودند در مقابل ولایت ایستادند. وی افزود: خیانت بزرگ در حال شعله کشیدن بود و این نگرانی وجود داشت که این مسائل از تهران به شهرستان ها منتقل شود.
وی همچنین به نقل از دختر آخوند خزعلی گفت: زن یکی از سران فتنه گفته است ما از نگرانی چند روزی خوابمان نمی برد تا روزی که خامنه ای در نمازجمعه آن ایام حاضر شدند و موجب آسودگی خیال ها فراهم شد.
آخوند صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اعتراف به انحراف آقازاده های کارگزاران رژیم گفت: این بدین علت است که در اموال برخی از مسئولین مشکلی وجود داشته است. وی همچنین متذکر شد برخی از پدران به همین علت در روز قیامت باید پاسخگوی عملکرد بد فرزندان خود باشند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر