چهارشنبه

آسوشیتدپرس: شیبه سازی انفجار هسته ای در ایران

 به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از وین، رژیم تهران دست به شبیه سازی کامپیوتری انفجار هسته ای زده که قدرتی معادل سه برابر بمب اتمی هیروشیمای ژاپن در جنگ جهانی دوم دارد.
این خبرگزاری عنوان کرده که رژیم تهران توانسته است به جدول و نموداری در این رابطه دست پیدا کند.
به گزارش رادیو فرانسه، آسوشیتدپرس می گوید که این جدول توسط مقامات یک کشور به شرطی که اشاره ای به نام و ملیت آنها نشود در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است.
آژانس بین المللی انرژی اتمی سال گذشته گزارش داده بود که به جداول و نمودارهایی دست پیدا کرده که نشان دهنده این موضوع است که رژیم تهران مشغول تحلیل و محاسبه در زمینه انفجار هسته ای بوده است.
حمله تروریستهای سایبری رژیم به ‌سایت آژانس اتمی
یکی از سرورهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد حمله هکرها قرار گرفته و اطلاعاتی مربوط به ده‌ها تن از کارکنان این سازمان ربوده شده است. این اطلاعات در وب‌سایتی به نام «پرستو» منتشر گردیده است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه (۲۷ نوامبر/ ۷ آذر) از حمله هکرها به یکی از سرورهای خود خبر داده است.
طبق اعلام این سازمان، اطلاعات شخصی مربوط به بیش از یکصد تن از کارکنان، از جمله آدرس‌ایمیل‌های آنان ربوده شده و روز یکشنبه (۲۵ نوامبر) در وب‌سایتی به نام «پرستو» منتشر شده است.
به گزارش رادیو آلمان، در وب‌سایت مزبور همچنین پیامی به انتشار رسیده که در آن آمده است، اگر حملات به پژوهشگران هسته‌ای ایران ادامه یابند، اطلاعات حساس دیگر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سوی هکرها منتشر خواهد شد.

۱ نظر: