دوشنبه

مهدی هاشمی به بیمارستان منتقل شد

وکیل مهدی هاشمی فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران روز دوشنبه اعلام کرد موکل او برای انجام عمل آنژیوگرافی به بیمارستان دی منتقل شده است. خبرگزاری فارس که اظهارات محمود علیزاده طباطبایی را منتشر کرده است ضمن تاکید بر ادامه بازپرسی از مهدی هاشمی تاکید کرد او پس از عمل به زندان بازخواهد گشت. بر اساس این گزارش آیت الله هاشمی رفسنجانی هم به بیمارستان آمده و در حال حاضر در کنار مهدی هاشمی است.
مهدی هاشمی یک روز پس از بازداشت خواهرش فائزه هاشمی پس از سه سال از لندن به تهران بازگشت و پس از احضار به دادسرای اوین بازداشت شد.
دادستانی او را به دست داشتن در ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری اخیر ایران متهم کرده است.
او پس از برگزاری انتخابات کشور را به مقصد بریتانیا ترک کرده بود. در آن زمان سفر او "ماموریتی" و به منظور سرکشی به واحدهای دانشگاه آزاد در آکسفورد عنوان شد .
مقامات قضایی و امنیتی وهمچنین رسانه های دولتی طی اقامت هاشمی در لندن بارها او را به تحریک مخالفان نظام وفساد اداری متهم کرده بودند اما او هر بار این اتهام ها را رد کرده بود.
وکیل مهدی هاشمی اخیرا اعلام کرده است موکل او از برخی رسانه ها از جمله خبرگزاری فارس ، روزنامه های ایران ، وطن امروز و جوان به دلیل انتشار گزارش های غیرواقعی در مورد او شکایت کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر