دوشنبه

پاسخ به 20 پرسش رهبر معظم

حضرت آیت الله خامنه ای، با توجه به نو بودن بحث "سبک زندگی" در ادبیات و فضای گفتمانی کشور، سخنان خود را با نوعی آسیب شناسی عینی ادامه دادند و به طرح سؤالات متعدد پرداختند»
و اینهم پاسخ به سؤالات رهبر معظم در بحثِ نوِ "سبک زندگی".
***
رهبرمعظم - چرا فرهنگ کار جمعی در ایران ضعیف است؟
گ: قربان به این دلیل که چون مملکت به سبک حکومت ملوک الطوایفی اداره می شود، کارگزاران ریز و درشت رژیم شما و حتی مردم ایران اسلامی درس خود محوری را از محضر جنابعالی آموخته اند. وقتی آنها مشاهده می کنند که معظم اله بار تصمیم گیری در تمام شؤنات مملکتی را یک تنه بر دوش می کشید بی آنکه برای نظر و یا اعتراض کسی تره هم خورد بفرمایید، خوب، هر کسی در حوزه مسئولیت خود به همین سبک و سیاق مدیریت می نماید.
**
رهبرمعظم: چرا در روابط اجتماعی، حقوق متقابل رعایت نمی شود؟
گ: الهی جنتی و مصباح به قربان قد و بالایت بروند! شما که به مکتب نرفته ملا و آیت الله عظمی شده اید بی گمان حدیثِ «الناس علی دین ملوکهم» یعنی: مردم ازرفتاروکرداررهبران ومسئولین تبعیت می کنند، را شنیده اید. لذا مگر جنابعالی در برخورد با جامعه حقوق آنها را رعایت می کنید که دیگران بکنند؟
**
رهبرمعظم - چرا در برخی مناطق، طلاق زیاد شده است؟
گ- چون خانواده ها زیر بار گرانی کمرشان خم شده است.
**
رهبرمعظم - چرا در فرهنگ رانندگی انضباط لازم رعایت نمی شود؟
گ- چون در هیچ کجای حکومت اسلامی ی دستپخت شما انضباط رعایت نمی شود.
**
رهبرمعظم - الزامات آپارتمان نشینی چیست، آیا رعایت می شود؟
گ- مهمترین الزامات آپارتمان نشینی که به صورت صد در صد رعایت می شود،همانا پر شدن جیب سرداران و آقازاده ها وسرنشینان کشتی نظام است از قِبل آپارتمان سازی.
**
رهبرمعظم - الگوی تفریح سالم کدام است؟
گ- شرکت در مراسم سوگواری ماه محرم و صفر و رمضان، شرکت در نماز دشمن شکن جمعه، شرکت در مراسم ملکوتی دعای ندبه و کمیل و ...، زیارت بقاع متبرکه در قم و شهرری و مشهد و به ویژه بارگاه مقدس امام خمینی و مسجد جمکران و اگر وقتی باقی بود زیارت امامزاده ها، بازید از جبهه های جنگ مقدس کفر علیه کفر در قالب کاروان راهیان گور (ببخشید نور) و از همه مهمتر شرکت در تظاهرات خیابانی خود جوش دولتی که هم ساندیس می دهند و هم ساندویج.
**
رهبرمعظم -آیا در معاشرتهای روزانه، همیشه به هم راست می گوییم؟
گ- شما و کل کارگزاران حکومت جمهوری اسلامی چطور؟ آیا هرگز در هنگام اطلاع رسانی به مردم ایران اسلامی، پیش آمده است که برای رضای خدا هم که شده یک کلمه حرف راست به آنها بزنید و واعظ غیر متعظ نباشید؟
**
رهبرمعظم- دروغ چقدر در جامعه رواج دارد؟
گ- والا از خدا که پنهان نیست از شما پنهان نباشد که در جامعه ایران آخوند زده در پرتو سخنرانی های داهیانه شخص حضرتعالی و رئیس جمهوری دولت امام زمان و امامان جمعه و مسئولین قوه قضائیه و مقننه و به ویژه سخنگوی وزارت خارجه، رواج دروغ تبدیل به یک فرهنگ نهادینه شده و بسیار کارگشا گردیده است. جهت یادآوری عرض شود که زندان اوین و دیگر زندانهای کشور، پر است از کسانی که سعی می کردند در جامعه حرف راست بزنند.
**
رهبر معظم- علت برخی پرخاش گریها و نابردباریها در روابط اجتماعی چیست؟
گ- وجود مبارک جنابعالی به عنوان رهبر معظم و بدعت نامیمون حکومت دینی ولایت مطلقه فقیه.
**
رهبرمعظم-طراحی لباسها و معماری شهرها چقدر منطقی و عقلانی است؟
گ- طراحی لباسها که از نظر طراحان برجسته و نامی مد لباس در دوران صدر اسلام کاملاً منطقی و عقلانی است. منطقی و عقلانی بودن معماری شهرها هم به طور کامل بستگی دارد به میزان سودی که در جیب مبارک آقازاده ها و سرداران سپاه تاجران و خودی های دست اندر کار برج سازی سرازیر می گردد.
**
رهبرمعظم-آیا حقوق افراد در رسانه ها و در اینترنت رعایت می شود؟
گ- اگر منظور حضرتعالی از "حقوق افراد" همانا حقوق خود جنابعالی و خوش نشینان بیت شما و دیگر سرنشینان کشتی نظام باشد، که باید به شما اطمینان بدهم که در رسانه ها و اینترنت مو لای درز رعایت حقوق این جماعت نمی رود. کافی است که یک نفر بخت برگشته در رسانه ها و یا در اینترنت، از جنابعالی با عنوان "علی خامنه ای" یاد کند و یا نامه بی سلام خدمت ریاست جمهوری هم عقیده شما بنویسد، تا فی الفور حافظان حقوق رسانه ای و اینترنتی وابسته به بیت محترم، به خانه و کاشانه آن بینوا ریخته و نیمه شبان در برابر دیدگان گریان زن و فرزندان، او را روی گِل کشان به هتل اوین ببرند. لاکن اگرغرض از "افراد" همان "ملت" باشد باید گفت که پنداری مزاح می فرمایید! در ضمن مدیران رسانه ها از تعطیل فله ای روزنامه ها و نشریات به دستور حضرتعالی و اینکه ایران اسلامی بزرگترین زندان روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان در جهان است، به خوبی آموخته اند که باید فقط و فقط حقوق مورد نظر جنابعالی را کاملاً رعایت نمایند.
**
رهبرمعظم- علت بروز بیماری خطرناک قانون گریزی در برخی افراد و بعضی بخشها چیست؟
گ- الگو برداری از گفتار و کردار خودِ حضرتعالی و رؤسای قوای سه گانه.
**
رهبرمعظم- چقدر وجدان کاری و انضباط اجتماعی داریم؟
گ- اگر منظور خودِ جنابعالی و دیگر اعضای دولتِ درون بیت مبارک، رئیس جمهوری و اعضای دولت امام زمان در بیرون از بیت، رؤسای قوه قضائیه و مقننه و سایر سرنشینان کشتی نظام باشد که باید گفت «وجدان کاری و انضباط اجتماعی» جملگی درست به اندازه آن "هیچ" کذایی امام است در هواپیما در هنگام پرواز از پاریس به تهران.
**
رهبرمعظم- توجه به کیفیت در تولیدات داخلی چقدر است؟
گ- در آن حدی است که دانسته و آگاهانه، تولیدات داخلی را به ورشکستگی کشانده.
**
رهبرمعظم- چرا برخی حرفها و ایده های خوب در حد حرف و رؤیا باقی می ماند؟
گ- علت را ابتدا از حضرت امام راحل بنیانگزار حکومت ولایت فقیه پرسش بفرمایید که چرا وعده های زیر درخت سیب در نوفل لوشاتوی پاریس «در حد حرف و رویا» باقی ماند؟
**
رهبرمعظم- ساعات کار مفید در دستگاهها چرا کم است؟
گ- اختیار دارید! اگر رشوه مربوطه به اندازه کافی باشد، البته که ساعات کار مفید نیز کم نخواهد بود.
**
رهبر معظم-چه کنیم ریشه ربا قطع شود؟
گ- درعمل که در علم اقتصاد مقدور نیست. لاکن در جمهوری اسلامی ایران که اقتصاد مال خر است، به حول قوه الهی مدت 33 سال است که در حکومت جمهوری ولایت فقیه با انواع و اقسام ترفند های اسلامی،ربا خواری رواج سازمان یافته ای دارد آنهم بسیار پر رونق. اگر کفایت نمی کند، بفرمایید تا آیات عظام تقیه کار خانه نشین، کلاه شرعی جدیدی برای مقوله ربا تهیه بفرمایید.
**
رهبر معظم-آیا حقوق متقابل زن و شوهر و فرزندان در خانواده ها بطور کامل رعایت می شود؟
گ- شما را به جدت قسم! اجازه بدهید لااقل این یک مقوله دیگر در اختیار خود اعضای خانواده ها باقی بماند و در آن دخالت نفرمایید.
**
رهبر معظم-چرا مصرف گرایی، برای برخی افتخار شده است؟
گ- مردم بینوای کشور امام زمان که زیر بار خرید مرغ و تخم مرغ و گوشت و نان و ... کمرشان خم شده است، چه برسد به گرایش به "مصرف گرایی"! اما اگر مقصود از این "برخی ها" همان تازه به دوران رسیده های سوار بر کشتی نظام باشند که از برکت غارت ثروت های مردم زیر خط فقر ایران اسلامی بی دردسر یک شبه تبدیل به میلیاردرهای افسانه ای شده اند، بهتر می بود شما که یک تک پا تشریف برده بودید به مُلک خراسان، زحمت می کشیدید و از شاه خراسان، جناب شیخ عباس واعظ طبسی می پرسیدید که به چه دلیل برای زایمان عروسش یک طبقه کامل از یکی از بهترین و گرانترین بیمارستانهای نیویورک را اجاره کرد! مردم بینوا را که در پرتو حکومت عدل علی ی جنابعالی به علت عدم توانایی پرداخت هزینه بیمارستان، پیش از مداوای کامل با آمبولانس از بیمارستان بیرون برده شده و در حاشیه بیابان رها می کنند!
**
رهبر معظم-و چه کنیم تا زن هم کرامت و عزت خانوادگیش حفظ شود و هم بتواند وظایف اجتماعی خود را انجام دهد؟
گ- در فرهنگ شما آخوند ها، کرامت و عزت خانوادگی زن یعنی خانه داری مطلق در جهار چوب بیت. وظیفه اجتماعی زنان نیز خلاصه می شود در رعایت کامل حجاب در بیرون از خانه.
زنان که از پیش مُجاز به تصدی سمت قاضی و رئیس جمهوری نیستند، در شهادت و ارث نصف یک مرد محسوب می گردند، دیه آنها برابر با دیه بیضه چپ یک مرد است، از حق طلاق برخوردار نیستند، از انتخاب بسیاری از رشته های دانشگاهی محروم هستند، ورود آنها به ورزشگاه ها و سالن های ورزشی ممنوع است، فرزندان ذکور بالای 6 سال خود را که نباید در آغوش گرفته و ببوسند، قرار است که آشپزخانه اسلامی منزل آنها طوری ساخته شود که از چشم میهمانان به دور باشد و ...
لاکن جهت کسب رضایت بیشتر خاطر آن مقام معظم، برای آنکه هم کرامت و عزت خانوادگی زن ایرانی حفظ شود و هم بتواند وظایف اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد، صلاح در این است که: گشت ارشاد به شدت تقویت شود، پوشیدن چادر کاملاً اجباری گردد، دختران دیپلمه موجود از رفتن به دانشگاه محروم شوند. لذا دیگر نیازی به اجرای طرح پر دردسر و جنجالی جداسازی جنسیتی در دانشگاههای کشور نخواهد بود. جای خالی آنها را نیز می توان به برادران لباس شخصی واگذار نمود، ادارات دولتی از استخدام آنها خودداری کنند مگر در مشاغل ویژه بانوان. به این ترتیب بخشی از مشکل بیکاری نیز حل خواهد شد، مجاز به رانندگی نباشند یعنی که در اصل صدور گواهینامه رانندگی برای بانوان متوقف شده و گواهینامه رانندگی بانوانی که پیشتر موفق به اخذ گواهینامه شده اند، باطل اعلام گردد. در نتیجه قسمت بزرگی از مشکل ترافیک حل خواهد شد، دختران مجاز باشند که حداکثر تا دریافت گواهینامه ششم ابتدانی تحصیل نمایند. با اتخاذ این روش، کمبود معلم در مقطع دبیرستان نیز برطرف خواهد گردید. اگر اینها کفایت نمی نماید، دستور بفرمایید که الباقی پیشنهادات خصوصی عرض شود.
جان نثار بسیجی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر