دوشنبه

ایران: تصاویری از مناطق ممنوعه اسرائیل توسط پهپاد حزب الله به دست آوردیم

اسماعیل کوثری رئییس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی ایران روز دوشنبه اعلام کرد ایران تصاویری در دست دارد که اخیرا توسط هواپیمای بدون سرنشین حزب الله از "مناطق حساس" اسرائیل گرفته شده است. به گزارش خبرگزاری مهر کوثری گفته است:"تصاویر ارسال شده از سوی این پهپاد در اختیار ایران است." او همچنین اعلام کرد حزب الله فناوری های پیشرفته تری از این پهپاد دارد اما تا زمانی که حزب الله تشخیص نداده آن را اعلام نمی کند.
اسماعیل کوثری توضیح داد هواپیمای ارسال شده "به صورت آنلاین" تصاویری از مناطق ممنوعه در اسرائیل ارسال کرد که اکنون در اختیار ایران است.
حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در 6 اکتوبر گذشته اعلام کرده بود حزب الله یک هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران را به سرزمین های اشغالی ارسال کرده است.
او گفته بود:" نیروهای مقاومت یک هواپیمای شناسایی را صدها کیلومتر بر فراز دریا به پرواز درآوردند سپس این هواپیما از مرزهای آهنین دشمن عبور کرد و به جنوب فلسطین اشغالی رفت و بالای تاسیسات و پایگاه های حساس پرواز کرد."
پهپاد حزب الله بر فراز صحرای نقب که تاسیسات اتمی اسرائیل در آن قرار دارد توسط یک جنگنده اسرائیلی سرنگون شد.
رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرده بود این پهپاد برای نیم ساعت در حریم هوایی اسرائیل پرواز کرد و توسط یک جنگنده اف 16 سرنگون شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر