دوشنبه

وقتی شاهین نجفی ها تکثیر میشوند / « مهدی بیا »؛ ترانه رپ زیبا از افشین

...شاهین نجفی همچنان به کارش ادامه میدهد و الان هم در حال برگزاری کنسرت در آمریکاست. اخیرا هم افشین یک خواننده رپ دیگر ترانه ای پرمحتوا و زیبا با مضمون مهدی امام دوازدهم شیعیان را خوانده است که جالب توجه است. آفرین به شجاعت هر دو، هم شاهین و هم افشین
چند ماه پیش شاهین نجفی در حرکتی جالب توجه، ترانه ای با نام نقی منتشر کرد که خشم افراطیون شیعه و آخوندهای حکومتی را برانگیخت به طوریکه شماری از آخوندها او را مرتد و خون او را مباح اعلام کردند. کار تا جایی بالا گرفت که چندین موسسه حکومتی اعلام کردند که به قاتل شاهین نجفی، تا سقف ۱۰۰ هزار دلار پاداش خواهند داد. بر کسی پوشیده نیست که هدف آنها از این کارها، ایجاد جو رعب و وحشت میباشد تا دیگر کسی اقدام به تکرار چنین کارهایی، خلق چنین ترانه هایی و به طور کلی پرداختن به چنین موضوعآتی ننماید. علت را هم به طور مفصل در این مطلب توضیح داده بودم.
اما حکومت مثل دفعات پیش شکست خورد. افراطیون مذهبی باید بدانند که در قرن ۲۱ دیگر این روشهای وحشیانه و این ترفندهای متحجرانه جواب نمیدهد و افرادی هستند که به هیچ وجه حاضر به فدا کردن حق آزادی بیان خود نمیشوند و در مقابل تهدید و فشار مقاومت میکنند. شاهین نجفی همچنان به کارش ادامه میدهد و الان هم در حال برگزاری کنسرت در آمریکاست. اخیرا هم افشین یک خواننده رپ دیگر ترانه ای پرمحتوا و زیبا با مضمون مهدی امام دوازدهم شیعیان را خوانده است که جالب توجه است. آفرین به شجاعت هر دو، هم شاهین و هم افشین.
قسمتی از متن ترانه مهدی بیا:
مهدی پاشو به منم مال بده
مثل علی به منم حال بده
مهدی بیا با هم بریم امام رضا
تو حرمش،کلاه شرعی سرم بزار
تو حرمش همه چیز عالیه
چون صیغه حکم اسلامیه
مهدی ذوالفقار جاش خالیه
بمب اتم داریم چقدر عالیه
مهدی بیا با هم 1 سر بریم اوین
بریم 209 اینو خودت ببین
تو اونجا حکم تو جاریه
ولی انسانیت جاش خالیه
مهدی میگن تو هم ریش داری
سر چاه آنتن و دیش داری
غایبی سفر کیش داری
چقدر مال غصبی تو تجریش داری
مهدی راست میگی برو به غزه
درد ایرون واسه ماها بسه
مهدی سفره هامون همه خالیه
میگن لطف تو چقدر عالیه
مهدی فقر امروز عزته
سیر کردن غزه لذته
مهدی مهر نمازات چینیه
حکم اعدام رو میز توی سینیه
مهدی می خای ظهور کنی چی کار کنی؟
می خای بیای آخوندارو بی کار کنی!
مهدی کل کابینه میرن نیویورک
مال مفت میخورن شدن گردن کلفت …

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر