پنجشنبه

کمپین اینترنت آزاد فعالیت خود را آغاز کرد

بامدادخبر – گروه دانشجویان و دانش آموختگان لیبرال ایران در نظر دارند کمپینی جدید با عنوان اینترنت آزاد راه اندازی کند.  Internhttps://www.facebook.com/etFreedomProject


آن طور که در توضیح این کمپین عنوان شده است، شهروندان داخل کشور با ارسال عکس و پیام خود از جامعه جهانی و همینطور ایرانیان خارج از کشور می‌خواهند برای دسترسی به اینترنتی امن و آزاد آن‌ها را کمک کنند. شعار این کمپین «ما را آنلاین نگه دارید» خواهد بود و در صفحه فیس بوک «اینترنت آزاد» انجام می‌شود.
هدف از این کمپین جلب توجه دوباره افکار عمومی به مشکلات کاربران در ایران عنوان شده است که هر روزه با اینترنتی ناامن، سانسور شده و کم سرعت کلنجار می‌روند.
دست اندرکاران این کمپین قصد دارند تا با استفاده از پتانسیل موجود برای کمک به ایرانیانی که دسترسی به گردش آزاد اطلاعات دارند استفاده کرده و راه‌های جدیدی برای دسترسی به دنیای اینترنت در ایران فراهم آورند، از همین رو در معرفی این کمپین آمده است: جامعه جهانی این توانایی را دارد که با ابزارهایی تحت اختیار خود برای مردم ایران که دچار سانسور و فیلترینگ اینترنت هستند امکاناتی برای دسترسی امن و آزادانه به اینترنت فراهم کند. همچنین ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با هزینه‌ای اندک برای دوستان و آشنا‌هایشان در داخل ایران ابزارهای عبور از فیلترینگ حکومتی را ارائه دهند.
هم چنین افرادی که از خارج از کشور قصد همکاری با این کمپین را دارند نیز می‌توانند با ارسال عکس خود به این کمپین، از جهانیان بخواهند تا برای برداشته شدن فیلترینگ دولتی در ایران کمک کنند.
افرادی که تمایل داشته باشند به این کمپین بپیوندند می‌توانند، عکس و توضیحات خود را به ایمیل صفحه «اینترنت آزاد» یا آدرس پست الکترونیک: internetfreedomcampaign@gmail. comارسال کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر