پنجشنبه

کشتار مردم بلوج ادامه دارد

حزب مردم بلوچستان از حمله ی نیروهای انتظامی به یک کاروان بارکش های بلوچ خبر داده که موجب کشته شدن شش نفر و مجروح شدن تعداد دیگری شده است ...




حزب مردم بلوچستان از حمله ی نیروهای انتظامی به یک کاروان بارکش های بلوچ خبر داده که موجب کشته شدن شش نفر و مجروح شدن تعداد دیگری شده است.

بنابر اطلاعیه ی این حزب، نیروهای انتظامی رژیم به کاروانی از بارکشهای بلوچ که جنس بین پاکستان و ایران حمل می کنند شلیک کردند. شش نفر از این افراد در جا کشته شدند و تعدادی زخمی شدند،
در ادامه کشتار خارج از قانون مردم بلوچ توسط نیروهای انتظامی رژیم ، در عصر روز پنج شنبه، ۱٨ اکتبر در نزدیکی مرز ایران و پاکستان در بلوچستان در محله ی به اسم تَرکی در منطقهٌ مورتان سرباز، نیروهای انتظامی رژیم به کاروانی از بارکشهای بلوچ که جنس بین پاکستان و ایران حمل می کنند شلیک کردند. شش نفر از این افراد در جا کشته شدند و تعدادی زخمی شدند، این افراد بعدا به شهرهای پاکستان برای مداوا برگشتند. لازم به یاد آوری است که این افراد غیر مسلح بودند و به عنوان باربر برای تجار دیگربه عنوان روزمزد کار می کنند.

اسامی افراد کشته شده:
۱- شهداد صلاحزهی
۲- زهری سنجرزهی
٣- اسماعیل سنجرزهی
۴- شنبه سنجرزهی
۵- درمحمد سنجرزهی
۶- درمحمد رحمان زهی

حزب مردم بلوچستان از سازمان های حقوق بشری بین المللی و جامعه جهانی خواسته است دولت ایران را تحت فشار بگذارند تا به کشتار مردم بلوچستان پایان بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر