جمعه

خامنه ای از تحریم ها جان سالم بدر نخواهد برد , فرید راستگو

آقای خامنه ای! هیچکس و هیچ قدرتی با مردم ایران سر جنگ ندارد ولی شما حاکمان جمهوری اسلامی ۳۴ سال است که با مردم ایران در جنگ هستید و باعث و بانی اصلی ویرانی ایران و تباهی ایرانیان شده اید ...
افزایش بیش از حد تورم و گرانی باعث شده است بسیاری از مردم علی الخصوص کارگران و زحمتکشان ایران حتی توان خرید کالاهای اساسی، داروئی و غذائی را نداشته باشند. احوال وضعیت کشور و مردم ایران بسیار تاریک و آشفته است. آشفتگی مالی، آشفتگی اجتماعی، آشفتگی اقتصادی، آشفتگی سیاسی، آشفتگی ارزی بهمراه بی ثباتی و ورشکستگی همه جانبه نظام ولایت مطلقه فقیه نشانگر سر درگمی و ناتوانی مسئولان رژیم جمهوری اسلامی به رهبری سید علی خامنه ای در حل بحران هایی است که آنان برای ایران و ایرانیان ایجاد کرده اند. بحرانهائی که ایران را در شرایط بسیار خطرناکی قرار داده اند. مسئول اصلی این بحرانها شخص آقای خامنه ای است زیرا طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی او عهده دار تعیین‏ سیاست‌های کلی‏ نظام‏ جمهوری‏ اسلامی‏ ایران‏ پس‏ از مشورت‏ با مجمع تشخیص‏ مصلحت‏ نظام‏ و نظارت‏ بر حسن‏ اجرای‏ سیاست‌های‏ کلی‏ نظام‏ می باشد.
تحریم های اقتصادی ایران ناشی از پرونده هسته ای بطور مدام در حال افزایش است و اقتصاد ورشکسته رژیم در حال سقوط است. اجرا شدن تحریم‌های نفتی، صنعتی، بانکی و ارتباطی کشور که به خاطر نیروگاههای اتمی و برنامه های پنهانی هسته ای نظام ولایت مطلقه فقیه برعلیه ایران وضع شده، عامل اصلی بحران لاینحل اقتصادی و سیاسی کشور است. تحریمهائی که بارها قبل از شروع شان مقامات عالیرتبه جمهوری اسلامی و بویژه شخص خامنه ای و رئیس جمهور دلبندش می گفتند که قطعنامه ای و تحریمی بر علیه ایران صورت نخواهد گرفت. بعد از صورت گرفتن گفته میشد هیچ اثری بر ایران نمی گذارد. تا چند روز قبل از این همه دولتمردان ریز و درشت رژیم جمهوری اسلامی از جمله شخص سید علی خامنه ای منکر اثر گذاری آن بودند. بطوریکه، او بعنوان- رهبر نظام ولائی و جناح‌های اصولگرا، بارها و بارها، نه تنها اثرات این تحریم‌ها را انکار کرده، بلکه در یک گفتمان آرمان‌گرایانه، تحریم‌های اخیر و اصولاً تحریم‌های غرب علیه ایران را نعمتی خدادادی دانسته‌اند. آنان دراین خیال سیر می کردند که تحریم‌ها، موجب سازماندهی مقاومت در داخل کشور شده و این امر اقتصاد مقاومتی ( بخوانید جیره بندی و کوپنی) را تقویت کرده و در نهایت تیر غربی‌ها به سنگ میخورد و بالاخره در این جنگ اقتصادی که بین جهان غرب و نظام اسلامی در‌گرفته، این غرب است که مغلوب می گردد.
آقای خامنه ای در سخنرانی ها و موعظه های خود همواره این جمله را یادآوری میکند که تحریم ها اثری در ما نداشته بلکه ملت ما را مصمم تر کرده است تا راه درستی را انتخاب کند. بطوریکه روز شنبه ۱۹ دی ۱٣۹۰ در پاسخ به بهمنی رئیس بانک ملی که گفته بود تحریم ها بر ما اثر گذاشته است و ما در شرایط دشوار شعب ابی طالب بسر می بریم. گفت خیر ما در دوران بدر و خیبریم. خبرگزاری مهر اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به بحث تحریم تاکید کردند: امروز در شرایط «شعب ابی طالب» نیستیم؛ در شرایط «بدر» و «خیبر» هستیم.
۱۲ تیر ۱٣۹۱ به گزارش خبرنگار ایلنا، رستم قاسمی وزیر نفت، ظهر دوشنبه در پایان سفر به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحریم‌ها تاکنون هیچ تاثیری بر ایران نداشته و از این پس نخواهد داشت.
در اوائل مهر در برابر سرعت غیرقابل انتظار افزایش قیمت دلار و دیگر ارزهای خارجی در بازار، به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین" محمد هادی بهشتی پور" نماینده خامنه ای در سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور روز شنبه ٨ مهر ماه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی مهریز- یزد می گوید: تحریم ها و تهدیدهای دشمن هیچ اثری در اراده ملت و دولت ما در انجام اهداف و ماموریت های بزرگ خود ندارد و عاقبت شکست خواهند خورد.
اما اکنون که تحریم ها تاثیرگذار شده اند احمدی نژادی که هفت سال مثل خامنه ای از بی اثر بودن و بی ارزش بودن تحریم ها سخن می گفت و قطعنامه های شورای امنیت را ورق پاره می خواند. او در اسفندماه ۱٣٨۵، تحریم‌های بین‌المللی بر سر برنامه هسته ای ایران را "ورق پاره" توصیف کرده بود.آقای احمدی نژاد همچنین در اسفند ۱٣٨۶، با بی اهمیت توصیف کردن تحریم های شورای امنیت علیه ایران اعلام کرده بود که کسی برای این تهدیدات "هویج هم خرد نمی کند" و در آذر ۱٣٨۷، خطاب به جامعه بین المللی گفته بود: "آن قدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دان شما پاره شود".
اکنون یکباره با تغییر ۱٨۰ درجه ای از موثر بودن تحریم ها می گوید.در ماه های اخیر تاثیرات این تحریم ها را بر مشکلات اقتصادی ایران قابل توجه دانسته و مشخصاً، نقش آن بر ایجاد بحران ارزی را مورد تاکید قرار داده است.
ولی امرمسلمین جهان، جناب خامنه ای در ۱۹ مهر در سفرش به بجنورد اعلام می دارد تحریم ها وحشیانه اند. « رهبر انقلاب اسلامی افزودند: آنها به دروغ می گویند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ای صرفنظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود در حالی که علت اصلی اِعمال این تحریم‌های غیرمنطقی که نوعی وحشیگری نیز به حساب می‌آید، بغض و کینه آنها از ملت ایران است».
خامنه ای در همان سخنرانی در شهر بجنورد می گوید: این تحریم‌ها در واقع جنگ با یک ملت است اما به توفیق الهی، دشمنان در این جنگ هم مغلوب ملت ایران خواهند شد.
خامنه ای نمی گوید که خود مسبب تحریم های وحشیانه و این جنگ می باشد و خسارت ملی جبران ناپذیر و بحرانهای ایجاد شده حاصل حاکمیت مطلقه خودش می باشد. آقای خامنه ای! هیچکس و هیچ قدرتی با مردم ایران سر جنگ ندارد ولی شما حاکمان جمهوری اسلامی ٣۴ سال است که با مردم ایران در جنگ هستید و باعث و بانی اصلی ویرانی ایران و تباهی ایرانیان شده اید. از طریق گروگانگیری و هشت سال ادامه دادن به جنگی که در خدمت غرب و اسرائیل بود ۱۰۰۰ میلیارد دلار خسارت به ایران وارد کردید و یک نسل را یا اعدام نمودید یا در جبهه های جنگ نابود ساختید تا استبداد مطلقه آخوندی را برپا سازید و در پی آن به چپاول ثروت ملی اقدام نمودید.
ایجاد اوضاع مصیبت باراقتصادی، سرکوب و فشار بر احاد ملت ایران از آن جمله اقلیت های قومی، مذهبی و جنسیتی و پایمال کردن حقوق انسانی آنان، سرکوب و اختناق شدید روزنامه نگاران،دانشجویان، نویسندگان و جوانان و کشتار و زندانی کردن دگراندیشان، دزدیهای میلیاردی که تبلور فساد اداری و بوروکراسی حاکم بر دستگاههای زیر نظارت شماست و اکنون تشدید تحریم های بین الملی و بقول خودتان تحریم های وحشیانه که عامل غول گرانی شده و این گرانی آثار هولناکی بر زندگی ایرانیان برجا گذاشته است که در آینده نه چندان دوری کشور را با قحطی مواجه خواهد کرد. آری این شمه ای کوتاه از جنگ شما با مردم ایران و حاکمیت مطلق و آخوندی تان می باشد.
سید علی خامنه ای در بجنورد می گوید: «بدانید جمهوری اسلامی ایران با این مشکلات از پا در نمی آید و به فضل الهی بر مشکلات غلبه خواهد کرد و بار دیگر دشمنان را در حسرت شکست دادن ملت ایران خواهد گذاشت».
آقای خامنه ای این جمله اعتراف به شکست است و نشاندهنده شکست مفتضحانه شما در برابر تحریم ها می باشد. تا دیروز که همگی می گفتید ما تحریم نمی شویم و بعد خود و مافیاهای رنگارنگ حاکم بر ایران بیان کردید که تحریم ها اثری ندارند. اکنون از جنگ و تحریم های وحشیانه و مشکلات سخن می گوئید. تحریم ها بر شما اثر گذاشته است و بدجوری هم اثر گذاشته است و مطمئن باشید شما فرو می پاشید و از این مهلکه جان سالم بدر نخواهید برد زیرا در باتلاقی گرفتار شده اید که خود بوجود آورده اید.
آقای خامنه ای تحریم ها بمثابه اسلحه صدا خفه کن عمل می کنند و بصورت آهسته ولی پیوسته در حال فروپاشی رژیم تان می باشند. شما تصور می کردید با تکیه بر چین و روسیه، تحریم ها عامل فروپاشی شما نخواهد شد. ولی بیاد بیآورید تحریم های عراق منتهی به جنگ شد و رژیم صدام را سرنگون ساخت، تحریم های منجر به محو رژیم آپارتاید افریقای جنوبی شد. تحریم های صربستان منتهی به حمله ناتو به آن کشور شد و میلوزوویچ بعنوان جنایتکار جنگی در دادگاه لاهه محاکمه گردید و در آنجا دق مرگ شد، تحریم های لیبی باعث تسلیم بی چون و چرا و بی قید و شرط معمرالقذافی شد و تحریم منجر به تسلیم آبرومندانه رژیم نظامی برمه و تحریم ها رابرت موگابه زیمبایوه را به زانو درآورد. نتیجه تحریم این شده است که در نشست اضطرای تشخیص مصلحت نظام در ماه رمضان گذشته پاسدار رستم قاسمی وزیر نفت اعلام دارد: « پس از تحریم های نفتی اتحادیه اروپا، وضعیت فروش نفت ما دچار کاهش قابل توجهی شده است. پیش از این یعنی حدود ۴ ماه قبل، نفت تولیدی ما ۲ میلیون و سیصد هزار بشکه در روز بود که هرچه به تحریم ها نزدیک تر شدیم فروش هم کاهش یافت و در حال حاضر نفت تولیدی ما زیر یک میلیون بشکه رسیده و پیش بینی ما این است که به رقم ۸۰۰هزار بشکه در روز خواهد رسید». این جمله بدین معناست که صادرات نفت خام ایران به دوسوم رسیده است و نفت که نان آور دولت ایران است قابل فروش نیست.
درهمان نشست عباس واعظ طبسی» تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت، خطاب به وزیر اقتصاد می‌گوید: آقای حسینی! روزانه بیش از هزار نامه مردمی در شکایت از گرانی‌ ها به دفتر من در مشهد ارسال می شود که از پاسخگویی به آنها عاجزم. دولت هم که میگوید نرخ تورم ۲۲ درصد است. این چه نرخ تورمی است که مرغ آن کیلویی ۷ هزار تومان شده و تورم ۲۲ درصد است؟ فرمول محاسبات شما چیست؟ وزیر اقتصاد پاسخ داد: حاج آقا نرخ تورم اعلام شده با نرخ واقعی تورم از زمین تا آسمان تفاوت دارد. نرخ واقعی ۱۲۶درصد است اما آقای احمدی نژاد دستور دادند با توجه به جو روانی همچنان رقم های زیر ۲۴ درصد را اعلام کنیم. البته نظر مقام رهبری این بوده که در شرایط فعلی آمار واقعی اعلام نشود! تا از این شرایط عبور کنیم.»آقای خامنه ای که ظاهراً خود را به نفهمی می زند حتماً مطلع است که تحریم نفتکش ها انتقال نفت را دشوار ساخته است و باعث شده اند ماهانه ۵ میلیارد دلار از درآمد نفت ایران کاهش یابد و بدین قرار، سالانه ۶۰ میلیارد دلار از درآمد نفتی ایران کاسته میشود. یعنی تحریم نفتی، صادرات آن را با مشکل مواجه ساخته و حداقل ۶۰ درصد از درآمدهای ارزی ناشی از آن را کاهش داده است. نا بسامانی بازار ارز کشور و وضعیت مخرب آن از این جا سرچشمه می گیرد بصورتی که در کمتر از دو ماه ۵۵ درصد ار ارزش ریال کاهش می یابد و در عرض ۶ ماه قیمت دلار دوبرابر میشود. و تازه اول کار است.
رئیس جمهور فرانسه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، از وضع مجازاتهای جدید بر ضد ایران خبر داد. و بدنبال آن در ۲۵ سپتامبر آمریکا مدعی شد که وزارت نفت ایران وابسته به سپاه است و باید مجازات شود و در همانروز وسائل ارتباط جمعی اروپا خبر دادند که فرانسه، آلمان و انگلستان، در کار آنند که اروپا مجازاتهای جدیدی بر علیه ایران وضع کند؛ پس تحریمها در حال گسترش اند. بطوریکه در هفته گذشته شرکت "مرسک لاین" - بزرگ‌ ترین شرکت حمل‌ونقل دریایی جهان- ارائه خدمات به ایران را متوقف کرد. و طبق خبرگزاری رویتر، این شرکت از مهم‌ترین واسطه‌های حمل‌ونقل کانتینرهای مواد غذایی و وسایل نقلیه به ایران بود. قطع همکاری مرسک با ایران، بر واردات کالاهای اساسی به ایران تاثیرگذار خواهد بود و همانطوریکه در فوق اشاره شد به زودی مردم با قحطی و کمبود دارو دست به گریبان خواهند بود.
دوشنبه ۲۴ مهر برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۲ وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه خود گفته بودند: "اتحادیه اروپا موافقت خود را با ممنوعیت تمامی نقل و انتقالات بین بانک‌های ایران و اروپا اعلام می‌کند، مگر آن که این مبادلات دلایل بشردوستانه داشته باشند." توجه داشته باشید مگر "دلائل بشردوستانه" یعنی تحریم فراگیر و محاصره همه جانبه و در پی آن قحطی سراسری و فاجعه انسانی.
آقای خامنه ای شما در مهلکه ای افتاده اید که عملاً هیچ بانک و موسسه خارجی پیدا نمی کنید تا مبادلات خارجی و انتقال ارز شما را انجام دهد. حتی برای خرید لوازم یدکی هم مجبورید به بازار سیاه پناه ببرید و اینها نتیجه تحریم هائی میباشند که اثری نداشته اند. بحران پولی و ورشکستگی اقتصادی، بسته شدن مغازه ها، بی ارزش شدن پول ملی، افزایش شدید قیمتها، بسته شدن کارخانه ها و موسسات تولیدی و خدماتی و توسعه بیکاری در شهرها، احوال مصیبت بار اقتصادی و آشفتگی و دعوای روزمره دولتمردان و رشد روز افزون اختلافات مافیاهای قدرت حاکم خود نتیجه محتوم تحریم است.
مردم به پرتگاه کشیده شده چون به شما و اقتصاد کشور و سیاست های خانمان براندازتان بی اعتمادند، پولهای خود را از بانک ها خارج می کنند و نقدینگی خود را به طلا و ارز خارجی تبدیل می کنند. عدم اعتماد مردم به حاکمان بی لیاقت موجب هجوم آنان به صرافی ها و طلافروشان شده است چون آنان آینده را تیره و تار می بینند و جز فلاکت و سیاه روزی برای خود و فرزندانشان چشم اندازی ندارند. تمامی اینها نشانگر موثر بودن تحریم ها هستند آنوقت شما در بجنورد می گوئید: دشمنان تلاش دارند موضوع تحریم‌ها را بزرگ‌نمایی کنند و متأسفانه برخی هم در داخل با آنها همزبان می‌شوند. همه می دانند بانی و مسبب اصلی وضعیت فاجعه بار کنونی که مردم ایران با آن در گیرند شخص علی خامنه ای و جانیان حامی او می باشند و طبق قانون اساسی سید علی خامنه ای همه کاره رژیم حاکم بر ایران است، سیاست خارجی و پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی، در قلمرو صلاحیت تصمیم‌گیری دولت نبوده و تحت نظر رهبر نظام و هدایت او است.کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین زمینه ۲۶ مهر (۱۷ اکتبر) در گفتگو با خبرآنلاین می گوید « در موضوعات اصلی و اساسی کشور اصلی ترین شخصیت، رهبری نظام است ».
ادامه مشی سیاسی خامنه ای منجر به تشدید تحریم ها که عملاً همچون موریانه رژیم را از درون می خورد و بزودی موجب اضمحلال آن میشود و شدت یابی فقر در جامعه وضعیت خطرناکی را برای ایران و ایرانیان بوجود آورده است که شبیه بیماری است که دردهای او انکار شده و فرصت جراحی برای کنترل بیماری را از دست داده و در نتیجه غفلت، سلول‌های بدخیم در اندامهای داخلی آن ریشه کرده اند و آنرا در معرض مرگ حتمی قرار داده است.
آقای خامنه ای برای برون رفت از این اوضاع و نجات خود سه راه دارد:
۱) در تلویزیون حضور یابد اعلان وفاق ملی کند و با آزاد کردن زندانیان سیاسی و مطبوعات و رسانه ها و آزادی احزاب و شخصیت های اجتماعی و سیاسی برون و درون مرز مانع نابودی ایران و ایرانیان شود. دست همکاری به طرف دگراندیشان دراز کند و در راه تعالی ایران گام بر دارد. لازمه چنین عملی شجاعت و شهامت است که متاسفانه تجربه به ملت ایران آشکار کرده است که این سید فاقد آن است. زیرا کسانی که احساس حقارت می کنند شجاعت خود را از دست می دهند و دیگران را دشمن خود می پندارند.
۲) خودکشی. آری خودکشی، دیگر انتخاب سیدعلی خامنه ای می تواند باشد که این عمل هم احتیاج به شجاعت دارد و همانطورکه در فوق گفته شد، انسانهای زورگو حقیر و فاقد شجاعت اند.
٣) نوشیدن جام زهر و تسلیم بی چون و چرا. این تنها راه حلی است که سید علی خامنه ای همچون مرادش روح اله خمینی انتخاب خواهد کرد و چاره ای جز نوش جان کردن جام زهر ندارد.
خامنه ای در بجنورد فریاد زد عقب نشینی نمی کند. ولی ما ایرانیان نباید فریب رجز خوانی او را بخوریم. ما تجربه گروگانگیری و جنگ را داریم. بویژه اینکه کارد تحریم ها به استخوان او و نظامش رسیده است. چرا که در همان حال که مدعی است رژیم از اهدافش عقب نشینی نمی کند، با صدای بلند غیر مستقیم به اوباما و خانم کلینتون گفت عقب نشینی می کنیم و حتی گفت "آنها به دروغ می گویند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ای صرفنظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود." یعنی اگر راست می گوئید ما هستیم و حاضریم از انرژی هسته ای دست بداریم. تنها ضمانتی که خامنه ای از غرب می خواهد مطمئن شدن از عدم تغییر او است و گرنه به راحتی حاضر است تن به مصالحه بدهد و تسلیم شود.
هرگاه می خواهیم با نقطه پایانی یک رخداد آشنا شویم باید در جستجوی رخدادهای مشابه تاریخی آن باشیم تا المثنی آنرا پیدا نمائیم. نتایج آن رخدادها را دریابیم تا بدرک صحیحی از رخدادی که در آن زیست می کنیم نائل آئیم. کمتر از دویست سال از عقد قراردادهای گلستان و ترکمانچای میگذرد، قراردادهای ننگینی که مسولین آن ها روحانیون عالیقدر! بودند. به بهانه های واهی فتوای جنگ میدادند و از کشته شدن مردم، ویرانی کشور و تجزیه آن واهمه ای نداشتند.
٣٣ سال قبل با اشغال سفارت آمریکا و به گروگان گرفتن ۵۲ امریکایی، خمینی گفت ما انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول انجام دادیم و غول آمریکا را شکستیم و پوزه آمریکا را به خاک مالیدیم. اما بعد از آنهمه فریبکاری و رجز خوانی در پنهان با ریگان سازش کردند و روز قسم خوردن ریگان گروگانها را با سلام و صلوات سوارهواپیما کردند و به ریگان هدیه دادند. بعلت همان عمل خائنانه خمینی و چماقدارانش چه ضرر و زیانهای فراوانی که ملت ایران تا به امروز پرداخت می کنند. چهارمین تجربه تاریخی تجربه جنگ است که بعد از هشت سال جنگ خانمانسوز که بنا بود تا سرنگونی صدام و رسیدن به قدس ادامه یابد خمینی با سر کشیدن جام زهر نشان داد که آخوندهای قدرت پرست عالیقدر! همگی از یک آب وگل اند و همه نوع دروغی می گویند و برای حفظ قدرت خود از انجام هیچ خیانت و جنایتی دریغ نمی کنند.
اکنون خامنه ای و دیگر بازماندگان همان آخوند ها به نام خدا و دینی که از آن بیگانه بوده و هستند، خاک ایران و منافع کشور و ثروت مردم را بازیچه امیال و خواسته های خود کرده اند، برای حفظ جان و نظام شان جام زهر را خواهند نوشید. خامنه ای محاصره همه جانبه است و راهی جز تسلیم بی قید و شرط ندارد و همین تسلیم هم مانع تغییر نظام نامقدس او نخواهد شد و جان سالم هم بدر نخواهد برد. این نقطه پایانی عمر تمام رژیمهای تحریم شده فراگیر بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر